Monday, August 10, 2009

ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို လြင့္စင္ေပါက္ကြဲေအာင္မလုပ္ပါဘူး ! ! !

ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို လြင့္စင္ေပါက္ကြဲေအာင္မလုပ္ပါဘူး ! ! !


ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီးေတာ့
အိပ္ယာ၀င္ယံုတမ္းပံုျပင္တစ္ပုဒ္
ေလ
ခင္ဗ်ားေမွးစက္ဖို႔
ရစ္သမ္မွားကီးေတြြတစ္ေပြ႕တစ္ပို
ဒ္
ကၽြန္ေတာ့စာေပထဲမွာမရွိဘူး
ကၽြန္ေတာ့လူမႈဆက္ဆံေရးနယ္ပယ္မွာ
မရွိဘူး
ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕စိတ္ဒုတိယံမိေတာကစာ
းလင့္ဖို႔
ကၽြန္ေတာ္မကၽြမ္းတဲ့နယ္မွာ
ကၽြန္ေတာ့ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္ပစ္ရႊင္
းမွားသားေကာင္လုပ္မယ္
ကဲ ...
ခင္ဗ်ား ...
ဘယ္သို႔ေသာပ်ိဳးကိုႀကဲမလဲ
အိုေဆြးေနတဲ့ အေလ့က်ပင္မ်ားညႊတ္တြားခယ
ပရိတ္သတ္မ်ားႏွာေစးေခ်ာင္းဆိုးျ
ခင္းမျပဳရ
အငိုလြယ္သူမ်ားရင္သင့္ဒဏ္ခံေ
ဒသသို႔မလာရ
ကဲ ....
ေဟာဒီဘံုေပၚမွာဘဲခပ္ရိုင္းရိုင္
းလင့္အန္သီးမယ္
မရဲတစ္ရဲနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ၿပံဳးရယ္မျပခ်င္ဘူးေနာ္္
စပါးေစ့တစ္ေထာက္စာ အလႊာပါးပါးအေတြးလဲ မဟုတ္ဘူး
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လုပ္ႀကံတယ္လို႔ဘဲ ဆိုၾကပါစို႔

နိဂံုးခ်ဳပ္ေတာ့ ထပ္ေျပာရအံုးမယ္
ကၽြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားကိုလြင့္စင္ေပါ
က္ကြဲေအာင္မလုပ္ပါဘူး


ျမဴခိုး

1 comment:

  1. လုပ္လည္းဂရုမစိုက္ပါဘူး
    ႀကိဳက္တဲ့လက္နက္သံုး
    က်ဳပ္က အရက္ျပင္းျပင္းတစ္လံုးပဲလိုတယ္
    ဘာဒုကၡလာလာ၊ ဘာအေႏွာက္အယွက္ပဲလာလာ
    ေတာင့္ခံႏိုင္တဲ့ ဒီရင္ဘက္ႀကီးလည္းရိွတယ္
    တစ္ကမၻာလံုး ျမဴေတြဖံုးေနေတာင္
    လက္တြဲၿပီးေလွ်ာက္ၾကမယ္ဆိုတဲ့ ခ်စ္သူလည္းရိွတယ္
    OK, COME ON

    ReplyDelete